Πριν την ανάγνωση
Ξεκινούν την ανάγνωση χωρίς προετοιμασία
Ξεκινούν να διαβάζουν χωρίς να ξέρουν το γιατί
Χρησιμοποιούν κυρίως εξωτερικά κίνητρα
Χρησιμοποιούν συχνά αρνητικά σχόλια
Διαβάζουν χωρίς να ξέρουν πώς να προσεγγίσουν τη δραστηριότητα
Κατά την ανάγνωση
Η προσοχή τους διασπάται εύκολα
Δε γνωρίζουν πως δεν κατανοούν
Διαβάζουν για να τελειώσουν
Δε γνωρίζουν τι να κάνουν όταν δεν κατανοούν
Δεν αναγνωρίζουν σημαντικό λεξιλόγιο
Δεν αναγνωρίζουν καμιά οργάνωση
Μετά την Ανάγνωση
Σταματούν να διαβάζουν και να σκέπτονται
Πιστεύουν ότι η επιτυχία είναι θέμα τύχης ή ευκολίας του κειμένου
Πηγή: Παντελιάδου, Σ., Πατσιοδήμου Α., Μπότσας Γ. (2004). Οι Μαθησιακές
Δυσκολίες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Βόλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου