- Αξιολόγηση: δυνατότητες και αδυναμίες του παιδιού - λειτουργικές, ακαδημαϊκές και κοινωνικές δεξιότητες
- Ενίσχυση τομέα/-ων ανάπτυξης
- Προσδιορισμός γνωστικού αντικειμένου με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα (Α.Π.)
- Στόχοι: Μακροπρόθεσμοι, Βραχυπρόθεσμοι
- Οργάνωση της διδασκαλίας
-καθορισμός δραστηριοτήτων
-ανάλυση των προαπαιτούμενων δεξιοτήτων για την επίτευξη του κάθε στόχου
-καθορισμός προασκήσεων
- Επιλογή κατάλληλης Διδακτικής Μεθοδολογίας
- Διαμορφωτική εκπαιδευτικού περιβάλλοντος
- Πιθανή Πορεία Διδασκαλίας: δομή, φάσεις ή στάδια της διδασκαλίας
τελικός στόχος:
Η λειτουργικότητα του παιδιού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου