Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (Βήματα)



  • Αξιολόγηση: δυνατότητες και αδυναμίες του παιδιού - λειτουργικές, ακαδημαϊκές και κοινωνικές δεξιότητες
  • Ενίσχυση τομέα/-ων ανάπτυξης
  • Προσδιορισμός γνωστικού αντικειμένου με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα (Α.Π.)
  • Στόχοι: Μακροπρόθεσμοι, Βραχυπρόθεσμοι
  • Οργάνωση της διδασκαλίας
-καθορισμός δραστηριοτήτων
-ανάλυση των προαπαιτούμενων δεξιοτήτων για την επίτευξη του κάθε στόχου
-καθορισμός προασκήσεων
  • Επιλογή κατάλληλης Διδακτικής Μεθοδολογίας
  • Διαμορφωτική εκπαιδευτικού περιβάλλοντος
  • Πιθανή Πορεία Διδασκαλίας: δομή, φάσεις ή στάδια της διδασκαλίας


  τελικός στόχος:
                Η λειτουργικότητα του παιδιού 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου